TOKYO

paris mars 09

 

I mars ska jag till Kina. Jag får ont i magen när jag tänker på det för jag kan inte tro att det är sant, får bita mig hårt i underläppen för att inte kissa på mig av glädje och förväntan. Ska resa runt till ett par olika städer som jag inte minns namnen på, men några av dem är Hong Kong och Peking.

Men bäst av allt är att jag även ska till Tokyo under min resa. Och får spendera en SÖNDAG där. Det kommer bli något av det bästa.
På söndagar i Harajuku samlas japanska ungdomar som anhängare till stilar som t ex Goth Lolita och Visual Kei och visar upp sig för allmänheten och fotografer. Mitt hjärta hoppar till när jag tänker på hur mycket underbara och konstiga saker jag ska fotografera.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0