AWESOME

Vad är grejen med okänt folk på stationen som ger en killerblickar när man tittar på dem?
Magknip? Tampong på sne? Hög mobilräkning?
Vad det än är så får de sluta ta ut det på mig.

Imorgon är det fredag, igen. Det känns som om mina veckor bara består av helger och
måndagar, vilket iofs inte är helt fel. Denna helg kommer säkert bli helt awesome,
en blandning av mys och fest man bara inte kan motstå.

Nu väntar duschen och annat fix, följt av skrivandet på arbetet om medeltiden på tio sidor
jag inte påbörjat än. SCORE!


Lite fin torsdagsmums? Varsågod.

Kommentarer
Postat av: ELNO

åh herregud, hate it. Häromdagen på tåget var det en tjej som gick förbi och stirrade på mig som om hon ville slå mig :o

2009-11-22 @ 21:31:42
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0