GETON|THEBUS

 

 

 

 

 

Värken och febern hade fördubblats över natten så jag beslöt mig för att stanna hemma. Medans jag låg där i soffan dåsandes och med en kall handduk över pannan kände jag hur jag nog behövde måla lite.
Sagt och gjort, letade fram några canvasdukar, ritpapper, penslar stela av gammal målarfärg, kritor och annat godis.

 

Och vad skönt det var att få koncentrera sin huvudvärk på något annat än tv:n.

 

Nu ska jag masa häcken från denna stolen in till köket för jag känner att jag måste ha salt. Får nog bli popcorn då det ekar i kylskåpet. Åt getost på mackan imorse i brist på något annat pålägg. Det i kombination med juice är väl inget jag rekomenderar er att testa.

 


Kommentarer
Postat av: marie

Åh jag vet precis hur du känner dig! Den där dumma värken i kroppen är värst! Som du säger, ja det är nog swinflu vi fått ! Krya på dig !:)

2009-09-07 @ 16:54:38
URL: http://burningstar.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Fin blogg du har! Har du haft en bra måndag förresten?

2009-09-07 @ 19:44:15
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: jennifer,

usch, feber låter hemskt. jag har turligt nog kommit undan med en väldigt liten förkylning än så länge i höst. himla fint att du är kreativ dock.

svar; tack så enormt mycket för din kommentar. den värmde mig mer än två stora sjalar en dag som denna.

2009-09-10 @ 19:01:39
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0