SAYHELLO|WAVEGOODBYE

 

 

Pressen över att känna att man måste gå och lägga sig snart växer. Jag är bara effektiv på nätterna.
Inför alla semestrar vi har gjort har jag aldrig kommit igång med att packa förän på natten till dagen vi åker.
80% av mina bilder är fotograferade på natten.

 

Det är på natten jag får för mig att börja rensa ur mina lådor,vässa mina pennor eller måla naglarna.

Synd bara att jag inte på något sätt kunde kombinera mina nattvanor med att inte gäspa 53 gånger på en kvart dagen efter.

 

Så därför säger jag nu godnatt fast att det kliar i fingrarna efter att få göra en massa saker. Men eftersom mina ögonlock praktiskt taget redan ligger och sover i sängen måste jag kila antar jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0