IDAG

idag har jag tänkt på dig för du var för andra gången i mitt liv med i mina drömmar vilket jag finner lustigt då jag har känt dig så väldigt länge eller jag ska väl inte säga att jag direkt känner dig utan mer att du bara fanns där i mitt liv en dag och jag tänkte att nej nu kommer alltid förändras
och det gjorde det
har inte sett dig på alldeles för lång tid åh nu minns jag senaste gången jag såg dig jag stod på en perrong i kall höstluft min andedräkt blev till ånga och jag hade nyss färgat håret jag hörde fotsteg bakom mig vände mig om lite försiktigt och så var det du
sen gick det blixtrar genom hela kroppen och jag kände bara shit vad jag tycker du är fin det har jag alltid gjort önskar att du visste om det
du satte dig inte så långt ifrån mig på tåget vet inte om det var för att du kanske skulle kunna tjuvkika över nackstöden för att se mig titta på dig ibland fast att jag vågade mest kolla på dina fötter du hade fina skor den dagen
du hoppade av en station innan mig jag var på väg mot andra äventyr som skulle förändra min syn på väldigt mycket min syn på dig är samma
jag hoppas att din flickvän är snäll mot dig men det tror jag hon är
idag har jag tänkt på dig
och du vet ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0