2010

 

Jaha nyårsafton kom och försvann. Kvällen börjades med underbar mat och lite inslag av truth or dare. Resten av kvällen bestod av söta kisemisar,  puss-suparspel, pojkar i fluga och slips och så mycket mer.
Det slutade aldrig trilla in folk, (hurkanvissamänniskorvaravännermedsånnahärmänniskoregentligenundradejagomvissaodrägligapersoner) och slutet av kvällen urartade kan man väl säga. Jag somnade i en kall källare med små kisemisar runt fötterna, väcktes vid tre när de flesta hade gått, åt/gjorde massor av mackor sen kröp jag ner i en säng bredvid bland annat alle som aldrig ville somna eller sluta prata.

 

På morgonen i 8 minusgrader strövade jag med all min packning till stationen för att sen ta tåget till Helsingborg och sen vidare till Landskrona där jag nu ska spendera en vecka.

SKÖNT

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0