KINA - DAG 6

Ikväll är nog den första kvällen vi har kommit innanför dörren innan klockan tio på kvällen så idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig och faktiskt sova så jag får mer än fyra timmars sömn. Bilder från idag kommer imorgon antagligen, men ungefär såhär såg min fina dag ut:

Vi blev upphämtade av Bob och Ji vid niotiden och åkte vidare till ett ställe för att komma in lite produkter och ta vissa saker med oss. Där tillbringade vi ungefär en timme och sen åkte vi vidare till en marknad för att kolla runt.


Åh så mycket fint där fanns och så mycket fint jag kom därifrån med. Det är som att vara en i leksaksaffär.
Ji ville tvunget köpa en väska till mig så numera är jag som nyförälskad i något som kan vara världens absolut snyggaste väska. Min nya pojkvän.


Efter marknaden åkte vi till ateljén och jobbade där tills klockan blev sju-halv åtta och därefter åt vi på en enorm och underbar buffé, den absolut finaste jag sett. Man sa vad man ville ha till de olika kockarna som stod vid olika stationer, som t ex; pasta(man fick välja vilken pasta man ville äta så kokade han den, sås, grönsaker, kött mm), nudlar(samma sak här), sushi(där gjorde de sashimi till en om man ville) och massa andra stationer med mat.

Nu är klockan tjugo i elva och jag mår illa av trötthet. Ska krypa till sängs med min nya väska tätt tryckt intill bröstet och sova i alla fall sju timmar inatt.

Kommentarer
Postat av: Pontus

haha :( ersätta mig med en väska :( elakt tyra! elakt...

2010-03-07 @ 15:58:02
URL: http://pontusauren.blogg.se/
Postat av: Ove Hallin

Schyssta bilder !

Kul att läsa !!

Mycket krubb !!!

Krama till Lotta ...

Frabror Ove

2010-03-08 @ 09:47:56
Postat av: Ove HAllin

Grattis !!!!!

Internationella kvinnodan !

Far & bror Ove

2010-03-08 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0