KINA - DAG 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denna dagen började vi med att kolla igenom massor av prover på Lisas kontor på 16de våningen i staden Quanzhou. När det var dags för lunch tog hon oss till ett jättefint ställe som hade thailändskmat, det var helt otroligt gott och hon slutade aldrig beställa in fler saker.

 

Restaurangen låg med utsikt mot en sjö med park. Delen av restaurangen vi satt i var helt glasad så jag hade världens finaste utsikt över det hela. Från där jag satt kunde jag se ett ungt par i 20års åldern som satt på en bänk och höll om varandra och viskade saker till varandra. Åh vad fint det var.

 

Resten av dagen bestod av att besöka lite olika fabriker och sen bjöd Lisa oss på middag på kvällen i en sånt där rum man sitter hela sällskapet i. MASSOR AV MAT!

 

På kvällen fick vi massage och det var den skönaste massagen jag någonsin fått. Vi tre låg i vars en jättestor fåtölj och hade vars en killen som masserade. Sov SÅ gott.

 


Kommentarer
Postat av: Lona

åh :d

2010-03-12 @ 11:36:35
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Gud vad vackra bilder, vilket fantastiskt bildspråk du verkar ha! :)

Jag skulle kunna tänka mig att ha lerhunden som husdjur!?! haha. Praktiskt, behöver man inte gå ut med den!

2010-03-12 @ 12:51:50
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0