ESCAPE

victor eredel

 

Idag insåg jag verkligen hur otroligt mycket det är som ska vara gjort tills nästa vecka. I eftermiddags räckte inte alla fingrar till på mina händer för att räkna allt som måste göras. Nu kan jag räkna allt på en hand. Lättnaden är enorm. När man väl vill då jävlar händer det.
Ett par saker till som ska fixas till och skickas in, efter det kommer jag gå på moln tills studentdagen. Som jag längtar!

Tror det kan bli en av de finaste dagarna någonsin.

 

 

Och om åtta månader sitter jag förmodligen på ett plan påväg till Tokyo för att bo där.

När man väl vill då jävlar händer det.








Kommentarer
Postat av: julia

fasen vad jag längtar tills jag får komma hem till dig

2010-05-13 @ 09:47:22
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0