IKVÄLL

vad som händer om jag och min lillebror lämnas ensamma:

- axel hittar en skiva stenhårt bröd i brödrosten som varit kvar där sen imorse, han tar ut den till vardagsrummet för att visa mig och garva lite för att sen slänga den på mig

- jag garvar/skriker att han ska ta den och slänga den, kastar den till honom och frågar om han kommer ihåg när jag träffade honom i ögat med ett paket fetaost

- han säger "ja det gör jag" och kastar brödskivan på mig igen ännu hårdare.

- jag blir sur och kastar brödskivan allt vad jag kan, missar honom och träffar väggen= tusen smulor.

- hör hur pappa kommer hem, vi skriker och dammsuger hysteriskt för att sen slänga oss i soffan för att försöka se oskyldiga ut.

 

nu är jag trött.


Kommentarer
Postat av: marie

HAHAHAH!

2010-11-18 @ 21:18:51
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0