花火

 

my pictures

 

för ett par dagar sedan följde jag med emilia och några av hennes vänner för att kolla på hanabi (fyrverkerier).

det var så sinnessjukt mycket folk, det gick omöjligt att fånga på bild ser jag nu. som alltid i tokyo så är allting super organiserat kaos.

ena hälften av vägen var till för att sitta på, andra för att ta sig fram på. alla satt på små filtar och hade mat med sig.

vi fick lite knepiga platser, men fyrverkerierna var helt fantastiska. varje gång det kom en extra fantastisk färgexplosion så gick det ett; ouuuh! genom folkhavet.

jag och emilia gick en stund innan det var slut för vi ville inte fasta mitt i hetsen när alla tusen människor skulle ta sig hem samtidigt med tunnelbanan.

och det var nu tur att vi gjorde det, helt svettiga och söndertryckta kom vi hem lång tid senare.

bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är vacker.

2011-08-10 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0