BERÄTTA OM DIG SJÄLV





me, me and mama

1 december, berätta om dig själv;

alldeles strax tjugo år gammal. vuxit upp bland
trassliga skogar och långa fält. mitt ute i ingenstans.
flyttade själv till tokyo när jag var arton.
skolan har aldrig varit en direkt favorit. men klarade
mig ganska bra med högsta betyg i konstiga ämnen som
hemkunskap och fotografi. fotografi, rita, läsa,
film, skriva och skratta är det jag lägger det mesta av
min vakna tid på. dansade och simmade i flera år.
lägger oftast alldeles för mycket tid
på att försöka klura ut saker som kärlek och
livet. är alldeles för envis ibland. stundtals brutalt
klumpig och förvirrad.
drar mig ofta för att öppna mig och har alltid varit
den som iakttagit istället. trots att ångesten över
livet och allt som hör till tar över i bröstet ibland
så är jag väldigt ofta tacksam. och lycklig.
njuter av att få vara ensam ibland. är dålig på att ta skit.
ganska klok. blir oftast lyckligast av
småsaker. mästare på att skratta åt folk som ramlar.
totalälskar julen och är överlycklig över att det är
tjugotre dagar kvar tills jag ska åka hem och fira.

Kommentarer
Postat av: Anonym

that´s my girl!

världens finaste & bästaste dotter,

vi lääängtar tills du kommer hem i jul!

love you, mama.

ps du får äta upp pepparkakshuset redan lillejulafton om du vill!

2011-12-01 @ 13:11:11
Postat av: B.

wow, det där lät som jag. bortsett från att jag aldrig skulle våga flytta till tokyo by myself.

2011-12-01 @ 22:54:29
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0