BERÄTTA OM VEM DU VAR FÖR ETT ÅR SEDAN



jag för ungefär ett år sedan

för ett år sedan.
för ett år sedan så var det bara ett par veckor tills
jag skulle flytta hemifrån. ett par veckor tills jag skulle
bo själv för första gången och dessutom i tokyo.
det var upp och ner. hela tiden. jag kunde knappt
bärja mig. samtidigt som jag bara ville krama om
ett träd hemma i skogen och aldrig släppa taget.
vad fan skulle jag ge mig in i. jag hade ju aldrig
tittat på anime eller läste manga. alls.
kunde inte ett ord japanska.

jag skrev en del. och jag var förvirrad. utöver
tokyosituationen då.
sov dåligt och skrev om kärlek.
kunde inte sova.

Kommentarer
Postat av: H

du var jävligt snygg då med

2011-12-06 @ 00:25:35
Postat av: Melwa

Åh, det låter hur spännande som helst!

2011-12-06 @ 09:18:45
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0