SOMEDAY

Idag var det första dagen i skolan. Mötte upp Emma med en tjej från Kanada för att sen träffa Sam som skulle visa oss till skolan.

Det var mest introduktion idag, ingen lektion utan mer genomgång om allt från vilken sida av gatan man bör cykla på och hur man förlänger sitt visum.

Mötte många svenskar som ska börja nu samtidigt som mig, bland annat en kille jag av ren slump sprang på på flygplatsen när jag landade i Tokyo och frågade om en ATM.

Weird.

 

Massor av information och papper. Lärarna verkar fina, allt verkar fint. Rosa väggar och allt.

 

När det var klart så drog jag och Emma med Sam och några andra av de som går i de högre klasserna + några fler nya(konstig mening, orkar inte ändra, HEEEHE) och käkade thai.

Jag och Emma beställde in samma. Något av det starkaste jag ätit, ville bara dö.

Hade hjärtklappning och tårar i ögonen hela tiden. Puh.

Men gott var det.

 

Sen åkte jag hem mot mig, strosade längs gatan och funderade.

 

Nu ligger jag här.

 

Livet.

Livet är så jävla konstigt.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har en dagens blogg tävling:D anmäl dig gärna!

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-4.html#comment

2011-01-11 @ 15:25:02
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: matilda

tyra, jag fattar fortfarande inte att du flyttat. men fan va härligt det verkar! :*

2011-01-12 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0