DANCING IN THE MOONLIGHT

Untitled from tyraelvira on Vimeo.


en fredag.

 

max, victor, sara och jag gick till h&m och sprätte fräs på lite pengar.

sen skildes vi åt. jag och sara åkte hem till mig, duschade, sminkade oss och så vidare för att sen mötas upp igen. vi gick, som vi brukar, till en 270 izakaya (där allt kostar ungefär 24spänn) och åt och drack.

sen vinglade vi oss bort och mötte upp mochi och ett par av hennes söta vänner. efter det så gick vi till rockbaren, ja, samma som i förra videon.

men det är ett så skönt ställe, lite folk, bra musik, mysig stämning, ja sådär ni vet.

 

sen var vi busiga och tog en taxi hem istället för att skynda oss till sista tåget.


Kommentarer
Postat av: B.

Vilket otroligt vackert leende du har!

2011-06-19 @ 18:00:54
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: elno

Åh men gud så fin video! Vill ju bara åka dit nu nu nu!

2011-06-20 @ 13:45:20
URL: http://elno.devote.se/
Postat av: Melwa

Åh, verkar ha varit alldeles fantastiskt mysigt!

2011-06-20 @ 15:30:18
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: lena

Hej! Fint litet kryp in du har här.

Jo, jag tänkte om det vore ok om jag kunde fråga dig lite om att studera på KAI. Funderar på det men vill ju kolla på lite först hur det är o så, det verkar ju så väldans bra. Skulle jag kunna mejla dig?

Tack på förhand!

/Lena

2011-06-20 @ 20:49:21
Postat av: Camper

Åååååh, fan vad glad jag blir av denna video! :D Sötapa. Puss <3

2011-06-24 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0