HOLY MOLY

my pictures

 

 

i onsdags var det sista dagen innan lovet. i sann skolavslutnings-anda så bestämde vi oss för att gå och fira på ”sweets paradise”.

man betalar cirka 120kr för att äta hur mycket sweets man vill.

stället är inrett med regnbågstema och det finns så många tårtor så det är löjligt.

till min förtjusning fanns där också flera olika sorters spagetti i olika såser och grönsaker. (på bilden ser det kanske inte så inbjudande ut, men mina smaklökar gjorde volter och gick ner i spagat i ren förtjusning)

detta är ganska så väldigt ovanlig syn här, så medan de andra lassade på med tårtor så jag direkt på spagettin och potatisen.

jag ääälskar nämligen det, men min mage och kropp - not so much.

(såklart tryckte jag i mig massor av tårtor också. tog spagetti tre gånger tror jag dock)

 

herregud, jag blir helt till mig bara jag tänker på hur gott det var.

där gick ju fat-campet åt helvete, men det körs igång direkt nu igen!


Kommentarer
Postat av: Mii

Aaaaalskar スイパラ, fast jag orkar aldrig ata sa mycket sist o slutligen, hahah. Jag borjar alltid med den "riktiga" maten, vagrar att borja med sotsakerna. ;)

2011-06-23 @ 14:57:27
Postat av: Hanna Fogdal

Åh! Är det stället som ligger i Shibuya? Upp mot lovehill?

2011-06-23 @ 18:50:32
URL: http://nagatsuki.blogg.se/
Postat av: Emma

ooooooooh! Broccolin tyra ÅT DU BROCCOLIN? :D

2011-06-24 @ 08:05:28
URL: http://msfriskylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0