PUSS

vaknade halv nio




drack mitt te och slösurfade






 

strosade i solen och gick till gymmet. i byggnaden med den stora gröna hunden ligger mitt gym, bäst utsikt mot shinjukus stora korsningar






 

efter 6km powerwalk och lite annat så strosade jag runt i shinjuku i flera timmar. h&m besöktes t ex




och lite forever21

 

när klockan slog halv fem så kom jag på att inte ätit mer än frukost så jag skyndade hem




åt sallad




 

och en misosoppa med massor av tofu




 

sen däckade jag i ett par timmar




 

vaknade och var sådär varm och dizzy som man alltid är efter en powernap.

nu ska jag kolla solsidan innan jag däckar igen, imorgon blir det midsommarfirande.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken gullig mugg, och det verkar som en trevlig dag :)

2011-06-29 @ 16:25:40
URL: http://helpmeclosemyeyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0