SJUNGIT MED FAST INGEN KAN

 

my picture

 

gjorde det första proven av de som ska göras resten av veckan och nästa.

idag var det intervjun med läraren, man satt ner i ett litet rum, han satte igång bandspelaren och så sattes det igång.

jag var tredje man ut att göra det, nervracking...

men det gick faktiskt över förväntan, jag hörde mig själv prata på och använda grammatik som jag inte visste jag kom ihåg.

fick till och med ett ”det var väldigt bra jobbat” på vägen ut.

 

det är vad jag kallar bra onsdagspepp det, imorgon väntar det provet jag är mest nervös över, nämligen hör-övningar.


Kommentarer
Postat av: Melwa

Åh, så himla gullig bild! Ser precis ut som min gamla katt Gustav, han var också röd tabby med en sådan där stump-svans.

2011-06-16 @ 23:40:07
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0