DAMN

 

 

är i sverige nu. sitter i soffan i vardagsrummet.

 

vilken jävla dag det har varit, rent ut sagt. när jag sa hejdå till daniel bröt jag ihop.

sen fick jag som sagt hjälp av en italienare som jobbar på ralph lauren med massor av saker.

satte mig på planet, somnade direkt, vaknade av att planet började ta fart för att lyfta - somnade direkt efter det och vaknade 2 timmar senare.

åt flygplansmat, lyssnade på musik, grät. mat, musik, gråt. mat, musik, gråt. gråt, gråt, gråt.

 

blev upphämtad på flygplatsen och började åka hem. grät ännu mera.

hem och krama om resten av familjen. grät.

 

situationen jag befinner mig i just nu är så jävla konstig.

jag kan omöjligt sätta ord på känslorna som far runt i mitt huvud och hjärta.

 

vet bara att det inte alls är bra.

 

direkt när jag landade så gick tankarna direkt till de som inte kan åka från japan.

de som har förlorat sina familjer och sina hem. de som har förlorat allt.

 

mår inte okej.

 

(saknar redan daniel jättemycket också, fan)


Kommentarer
Postat av: astrid

håper alt er bra med deg, eller at alt blir bra. kan ikke tenke meg til hvordan du har det nå. det første jeg tenkte på når jeg hørte om katastrofen i japan var at jeg lurte på hvordan det gikk med deg, og jeg kjenner deg ikke engang.jeg håper du kommer deg tilbake til japan, det virker fantastisk der. og møter daniel igjen. lykke til!

2011-03-15 @ 22:47:01
Postat av: Andréa

Jag förstår verkligen att du inte kan sätta ord eller någonting överhuvudtaget på varken känslor eller tankar just nu. Hela situationen är så fruktansvärd och precis som du skriver, tänk vad hemskt för dom som faktiskt inte bara kan fly till ett säkert ställe... Jag lider verkligen med dig och hela Japan för denna fruktansvärda katastrof. Mina tankar gick direkt till dig när jag hörde vad som hänt och sen dess har jag läst din blogg minst 5 gånger om dagen för att se hur det är med dig. Jag skickar massor av kramar, styrka och energi till dig, och alla drabbade. // Andréa

Postat av: Emme!

åååh blir så rörd av vad du skriver tyra :) måste ha varit ett rent helvete att vara i japan nu med så sjukt mycket känslor och tankar. Jag hoppas och vet att det kommer bli bra igen :) saknar dig tyris! och glad för att du träffat en kille som får dig att känna dig så trygg! underbart kul för dig :) pusss <3

2011-03-16 @ 16:17:52
Postat av: Mattias Fogelberg

Jag kan ana hur du mår och känner.. fast jag kan nog aldrig riktigt känna o förstå hur det verkligen är förrens man själv har upplevt det. Tycker också det är fruktansvärt för dom människor som är kvar som inte kan åka hem, människor som har förlorat sina hem, mist sina barn/föräldrar.



Hoppas verkligen att det kommer gå bra för din kille därborta i Japan.



Många varma kramar !

2011-03-16 @ 16:25:52
Postat av: ina

Du måste vara stark nu och lugna ner dig.

Varför följde inte daniel med dig?

2011-03-16 @ 18:30:13
Postat av: Annelies

I sent you and your friends lots of love for these times!

2011-03-16 @ 18:40:46
URL: http://rougeribbon.tumblr.com
Postat av: tyraelvira

svar till ina; jag är lugn, men förkrossad. daniel bor i stockholm, jag i skåne.

2011-03-16 @ 18:53:31
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Det är jävligt det som händer i Japan. Men jag blev glad att du är hemma, i alla fall.

2011-03-16 @ 19:26:21
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Anna

Tyra! Det gör ont i hela mig när jag tänker på dig. Låt oss hoppas att du snart får åka tillbaka till ditt älskade japan och att helvetet kan ta slut.



tänker på dig! kram

2011-03-16 @ 20:04:57
Postat av: Therese

Du är fortfarande vacker.. Hoppas du mår bättre, tusen miljoner kramar. Och förresten, var i skåne bor du?

<3

2011-03-17 @ 15:53:34
URL: http://teessiie.blogg.se/
Postat av: ada

interactive hug

2011-03-17 @ 18:12:58
Postat av: Maximilianfatima

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-07-21 @ 15:31:00
URL: http://maximilianfatima.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0