ENTELLA HOTEL

 

 

bild från imorse. morgonsol måste vara den bästa uppfinningen sen hjulet.

 

har haft en så jädrans bra dag.

 

har gråtit en skvätt, applåderat mer än vad jag hittills gjort i hela mitt liv, varit hungrigare än vad jag någonsin varit innan, suttit och grillat kött i något som kändes som någons vardagsrum men som var en restaurang, skrattat hysteriskt åt en fantastiskt rolig japan, bytt telefonnummer med två japaner och fått ett stort leende av en 4åring på tunnelbanan.

 

nu har jag huvudvärken från helvetet och har sovit sen klockan 5 (klockan är 21:20 nu) och har nyss vaknat.

ska krypa till köket och hitta något att äta, mysa vidare i sängen och vänta på att den finaste jag vet kommer hit och kryper ner bredvid.

 

jag har det så jävla bra.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Haha, du gör mig så glad! På riktigt. Borde få ett pris.

2011-03-07 @ 18:59:53
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0