EASY





bilder från tumblr

onsdagkväll. igår satt jag på starbucks och pluggade
i sju timmar. utöver skolan. idag gick jag upp innan
det hade blivit ljust för att klämma in det sista innan
det var dags för provet.
har ingen aning om hur det kan ha gått, men nu
är det gjort och så får det vara.

imorgon tar jag ledigt från skolan för att åka och
hämta upp min lillebror på flygplatsen. oj vad det
ska bli fantastiskt. sen kommer mama med.
kan inte tänka mig ett bättre avbrott på denna
period med konstant stress och tomhet.

Kommentarer
Postat av: melwa

när man går ut efter att ha gjort en tenta man panikpluggat inför hur länge som helst känns det nästan som om man går ut med en arm mindre eller något. man har liksom plötsligt släppt den där livsstilen som man haft gått runt med en tid. åh, det är alltid underbart!

2011-11-17 @ 09:07:26
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0