UNLUCK







picture 1, 2 - by me, picture 3 tumblr

igår låg jag i sängen precis hela dagen. det var ett av de bästa
besluten jag tagit på länge. låg och kollade the office, skrev
av mig lite, ritade, letade efter ny musik, chattade, sov lite,
åt lite smarties.. sånt. den absolut bästa bakissysslan
med andra ord.

måste verkligen skruva åt huvudet lite inför nästa vecka,
har tagit det alldeles för lugnt och haft tankarna någon
helt annanstans och inte känt peppen alls när det kommer
till skolan.
vilket har slutat i att jag har hur mycket kanjis som helst
att ta igen, inte okej.

HITTA PEPPEN HITTA PEPPEN HITTA PEPPEN
HITTA HITTA HITTA

Kommentarer
Postat av: melwa

skickar pepp i överflöd

2011-10-24 @ 11:31:08
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0