LJUVLIGT

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
my pictures
 
jag hade en så fin julafton.
vaknade långsamt och resten av dagen var så lugn och underbart mysig. 
vi har alltid lugna jular med bara den närmsta familjen.
vi går alltid ut en runda i skogen innan kalle anka, men i år var vägarna glashala så vi satt i
mormor och morfars stuga och drack glögg och pratade om yoga istället.
efter promenad/glöggmysande går vi hem till oss och tar det lugnt. vid klockan fem kommer
resten av familjen över och dricker champagne och pratar. äter julmat gör vi vid runt halv sju på
kvällen och vi sitter oftast kvar till nio.
efter det så öppnar vi presenter och äter julgodis och så avslutar vi vid köksbordet med gröt
vid elva/halv tolv.
 
sen sover man gott.
(jag sov dock på toalettgolvet då jag reagerade dåligt på medicinen jag för tillfället äter.. kul)
 
hur firade du i år?
hade du en fin jul?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0