TIDEN GÅR FORT VÄRLDEN ÄR STOR



me

bilden är tagen för exakt ett år sedan idag.
den sjätte februari tvåtusenelva.

tiden går. jag kommer ihåg hela den dagen, trots att
det bara var en vanlig dag.

den sjätte februari tvåtusenelva hade jag jag varit i tokyo
i en månad och en dag. allting var helt nytt och jag förstod ingenting
i skolan (det sistnämnda jobbar jag fortfarande på).

det känns som världens längsta år. kanske två. bästa tiden någonsin.
nu är det bara två månader kvar ungefär. sen är det hem. och inte
återvända som alla gånger tidigare.
hem. ett år hemma kanske.

sen måste jag iväg igen. har man väl börjat är det svårt att sluta.
varje dag funderar jag på vart jag ska ta vägen nästa gång.

världen är så stor.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Trevlig blogg! Inlägget är både fint skrivet och bilden är väldigt söt - du är lite lik Liv Tyler, men det har du säkert fått höra förut? :) Allt gott! K.

2012-02-07 @ 11:38:07
URL: http://katarinaonils.wordpress.com/
Postat av: Evelina

det är fint att världen är så stor. det kommer aldrig någonsin bli slut på platser att besöka. så himla skönt.

2012-02-08 @ 20:11:35
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0