DON'T KNOW WHERE U ARE





pictures found on tumblr

hej här har det varit tyst i några dagar. saker och ting här
borta på andra sidan av jorden rullar på ganska bra.
förutom att jag har en totalt sinnessjuk granne som har skrikit
och hoppat upp och ner i köket och skällt på oss i ungefär en
halvtimme - men mer om det en annan dag.

det är riktigt kallt och friskt i luften nu. vintern har slått
till på riktigt nu.

och från och med idag ska kameran med i väskan varenda dag. punkt.

hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: Liiitza

Ser fram emot dina bilder! Älskar dom!!

2012-01-26 @ 17:34:40
URL: http://www.liiitza.blogspot.com
Postat av: Tiger vid Ishavets Port

Galen granne, huh? Älskar att du bara avfärdar det hela med att prata om vädret. I norra Norge är det storm, om vi ska prata väder, och jag är tacksam för helg. Jag älskar mitt jobb men det har varit en lååång vecka. Kram.

2012-01-27 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0