HEJDÅ TVÅTUSENELVA







hejdå tvåtusenelva. du har varit fantastisk, men nu är jag ute efter
ännu bättre.

fragment av ögonblick från igår har sakta men säkert
smygit sig på under kvällen.
ett enda virrvarv av känslor. kära och älskade återseenden, förhoppningar,
kramar, drinkar och cigaretter i ett alldeles för kallt uterum, tårar, dansande,
massor av skratt, förtvivlan, presenter, hårda omfamningar, bekännelser
och minnet av en sval kakelvägg mot ryggtavlan.

urladdning.

när jag väl kom hem runt klockan tolv idag la jag mig i soffan och sov i
sex timmar.

hejdå tvåtusenelva. det har varit underbart. omtumlande, stort,
stormigt och helt och hållet galet.
nu tvåtusentolv, tar vi steget ut och gör något riktigt bra tillsammans.
vi ska göra precis vad vi vill och vi ska göra det bra, för att vi kan.

du och jag tvåtusentolv. du och jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA BAJSHATTEN, succé som förväntat?

2012-01-02 @ 17:44:32
URL: http://msfriskylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0