ÄR DET NÅGON EFTER OSS?









my pictures

i lördags drog jag och emma ut en sväng. testade alla drinkar på
menyn (som bulldog, fuzzy navel, la france) och åt efterätt.
när vi efter ett par timmar på det stället vandrade vidare på
shinjukus gator så säger emma; är det någon som följer efter oss?
- näää då säger jag och fortsätter knäppa fula bilder på oss.
men ett par sekunder senare så hoppar det fram två vilt främmande
killar. jätteglada. jag minns inte vad vi pratade om nu direkt, jag minns
mest att jag och emma stod och garvade.
det slutade i alla fall med att vi mötte upp dem en halvtimme senare
och gick på karaoke.

nog den absolut konstigaste situationen jag har befunnit mig i.
en japan på varje sida om oss, de sjunger lady gaga och justin bieber
och jag och emma skrattar hysteriskt för vi fattade absolut ingenting.
(HUR hamnade vi här, VILKA är de här människorna, VARFÖR gick vi
ens med på detta)

det bästa måste ha varit när killen vid sidan om mig (innan jag ljög till det
och sa att jag visst hade pojkvän - varför ska det vara tvunget att ta
till den?) la armen om mig. jag praktiskt taget hoppade upp i emmas knä
istället. det slutade med att jag i stort sett satt i ovanpå emma, emma hade
sin arm omkring mig, och killen hade sin arm ovanpå emmas.
i tjugo minuter kanske.

men fy fan vilken rolig kväll.

Kommentarer
Postat av: Liiitza

Hahahaha shiiit

2012-01-30 @ 14:57:11
URL: http://www.liiitza.blogspot.com
Postat av: Hanna - Utanlikhet

Haha åh, det verkar som att det bara är i Japan sådant kan hända. Han på sista bilden var ju jättesöt! :} Eller ja, okej, lite fulsöt.

2012-01-30 @ 15:18:33
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Hanna - Utanlikhet

SV: Helt för jävligt. Speciellt när killen man tycker om tar illa upp för att man kallade honom patetisk i precis det inlägget du kommenterade. Omvänd effekt, liksom.



Det är ju jättebra att ha en sådan lista även om det, ja, låter en aning deppigt. Hmm.. Jag lyssnar alltid på Fast car med Tracy Chapman. Och Storm med Lifehouse. Men jag har ingen särskilt lista. Har du något tips?



Åh, hade velat höra skrattet. Han verkar som en riktigt go snubbe!

2012-01-31 @ 13:49:04
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah, de måste varit fett glada att få sjunga med gaijin :D hahah

2012-01-31 @ 21:22:00
URL: http://tokyo-kitsune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0