AND PEOPLE











my pictures

livet kommer är lite ivägen allt som oftast så det blir inte att jag
tittar in här så ofta. men nu jäklar.

såhär har mina två senaste kvällar och nätter sett ut. har tillbringat
tid på min absolut mest älskade restaurang. någonsin, någonstans.
...and people.

underbart fantastiskt. i torsdags var jag där med miwa och emma. vi satt
och pratade, dansade, åt gott och bara njöt.
igår var jag där tillsammans med wilma. vi satt och åt och efter det så gick
vi ner till den tillhörande baren som är helt otrolig(och där allt går i rött,
till skillnad från ovanvåningen där allt är vitt)
det var inte så mycket folk där, så den supersöta killen som jobbar där sa
att vi kunde sätta oss på "det hemliga stället" om vi ville.
det ville vi såklart. vi fick klättra upp som i en våningssäng, där satt vi
vid ett minibord, guldspeglar och ljuskronor. allt annat gick i rött.

där satt vi i flera timmar och pratade, skrattade och beställde in fler och fler
drinkar. att sen klättra ner från vår lilla koja var ju en annan femma.
jag hängde runt en påle där ett tag och försökte förgäves nå marken med
mina små ben.

vilka kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0