BDAY







my pictures

igår firade vi emas födelsedag.
vi hamnade på ett ställe där man sitter i små rum med galler för dörrarna,
där de då och då släcker ner allt ljus, springer runt i korridorerna med
monster-masker, KLÄTTRAR ÖVER OCH NER I ENS RUM OCH FÖRSÖKER TA TAG
I MIG!!!!!!!, motorsågsljud, skrik och hysteri.
för fan.

vi drack drinkar från sprutor och provrör och sittdansade. skrattade, tog bilder
och åt mat.
sen rullade vi vidare och tog purikura bilder. ema fick en liten kycklig(fortfarande oklart)
och gratis bilder för att hon fyllde år.
regnet föll hela natten och vi gick vilse bland paraplyn.
hamnade på karaoke där jag och ema sjöng(skrek) konstant i en timme. justin bieber,
michael jackson och 50 cent kändes som självklara val.

underbar natt.

Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Härligt födelsedagsfirandet lät!

Grattis till henne. :3

2012-03-10 @ 11:50:34
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahahah gillar att jag blivit EMA i hela inlägget

2012-03-10 @ 13:46:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Marte

Å, jeg elsker din blogg. Har nettopp funnet den. :) Japan er virkelig noe av det mest facinerende jeg vet om, jeg ønsker at jeg kunne tilbringe mer tid der, sånn som deg. Men akkurat nå går det ikke, men kanskje etter min utdannelse er ferdig. :) Jeg var der om sommern, og selv om du sier at man aldri skal dra om sommern så elsket jeg det. :)

2012-03-11 @ 14:43:55
URL: http://blaamerker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0