HALLÅ!

 
 
 
picture from this tumblr, and uhm, me
 
jag blir lika förundrad varje gång jag kollar min statistik. 
för något år sedan har jag flera hundra, ibland ETTUSEN om dagen (fick sjuk 
scenskräck), nu för tiden är det inte alls lika många, inte ens i närheten, vilket
jag verkligen förstår då det är ganska glest mellan inläggen och kanske inte den
mest underhållande bloggen. 
MEN!
ni är ju ändå runt femtio stycken som är här inne, VARJE DAG! det kan gå en,
eller två, veckor utan att jag skriver någonting, och ni går ändå in här VARJE DAG!
 
jag blir så konfunderad. konfys. förbryllad.
vem är ni? ni är ju fantastiska. kan ni inte skriva hej? eller vart ni bor, vad ni 
har för frisyr eller hur ni dricker ert kaffe? vilket tv-program ni gillar och vad ni
tänker om att det snart är vinter?
 
jag är så nyfiken på er. 

Kommentarer
Postat av: Suss

Den stora frågan är om du har statistiken inställd på unika besökare o inte bara antal gånger sidan laddas?

Susanna heter jag, följde dig mest när jag bodde i Kina men läser lite nu också när jag är hemma igen. Jag åkte hem bara lite efter dig och det var så skönt att läsa om hur mycket du saknar allt och hur jobbigt det kändes de där första dagarna. Så mådde jag också. Kändes som om jag dött två gånger om i ett spel och sedan bara vakna till igen av något slags extraliv och plötsligt vara i Sverige igen. Och nu läser jag mest bara av vanan, tror jag. Typ. Kollar in ibland och ser om det händer något.

Svar: hej! jodå, jag har statistiken inställd på unika besökare!

åh, kina! så fantastiskt. jag önskar att jag får åka tillbaka dit någon gång, jag älskade det.
jag känner verkligen igen mig i det där med spelgrejen du skrev om. allt blev så diffust och konstigt och bara.. svårt att ta in när man kom hem. plötsligt handlade man på ica, pratade svenska och allt var så lagom igen. sjuk kontrast.

men vad kul för mig att du ändå tittar in ibland! trots att det inte är allt för underhållande här inne.
puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-18 @ 20:39:10
Postat av: Emma

Ah nu verkar jag läskig som svarar snabbt meeeeen bloglovin is the shit!
Jag heter Emma (obviously), och jag är enormt avis på din förmåga att uttrycka dig och ditt år i Tokyo.
Och jag blev precis dumpad efter 3 års förhållande med en kille jag känt i 7 år (han var en av mina bästa vänner)
Anledning: han älskar mig bara inte längre. Hur fan klarar man sig nu? Kan man få någon att börja älska en igen? Skitfan.
Jag har för mig att du fick ditt hjärta krossat i Tokyo? Eller du kanske inte ens skrev det rätt ut men man förstod det? ELLER MISSTOLKADE JAG ALLT haha?
Anyway... jag brukar tänka på dig när jag är ledsen över det och du.. känns relativt glad nu så det får mig att hoppas?
Åh gud vad random jag är men hej, du är fin och bra.

Svar: åh, hej emma!
först av allt, vad ledsen jag blir av att höra att det är slut mellan dig och din kille. det högg till lite i hjärtat där.
och vad extra heartbreaking det är att höra anledningen. jag har tänkt så mycket på det(och har tänkt om jag ska ta och skriva om), det där med kärlekar som.. bara tar slut. vart tar de vägen? alla "jag älskar dig" och "förevigt", vart försvinner de när man plötsligt inte älskar någon längre?

jag fick mitt hjärta krossat i tokyo, ja. på ett vis. jag tyckte att det var så då, men nu i efterhand ser jag flera anledningar till varför jag mådde så då. jag hade nyss kommit ur ett förhållande som verkligen hade fått mig att må dåligt, på alla sätt. när det tog slut blev jag fri från det. men därefter var det skolan som tog kål på mig och gjorde mig riktigt ledsen. sen fanns det någon annan i mitt liv, som kom in i mitt liv och som fick mig att tro att allt kunde bli annorlunda. stannade upp långa nätter och pratade, längtade mig sönder och samman tills att jag kunde få träffa honom. fyra dagar innan jag åker hem för att träffa honom dumpar han mig för att åka och fira jul med sitt ex utomlands.

jag vill dö. jag trodde att jag faktiskt var död ibland. jag grät öppet. hela tiden, varje dag. fick en panikångest-attack och det var väl då ungefär jag fick nog och bestämde mig för att må bra.
inte bums men i alla fall gå mot det.
nu blev detta JÄTTELÅNGT och jag vet inte riktigt varför jag skriver allt det här till dig, som jag inte ens känner, men jag kände så för dig och för det som du har gått igenom.

man blir glad. man mår bättre. det tar tid. och det måste få göra det.
jag brukar tänka att man måste försöka glömma att man blev sårad, men aldrig glömma vad man lärde sig av det.

STOR kram och puss.
du får gärna höra av dig igen om du har lust.
tyraelvira.blogg.se

2012-10-18 @ 20:53:27
Postat av: Erika

hej! jag bor i stockholm, har inte klippt håret på ett år för jag kan inte bestämma mig och jag dricker mest vatten. jag tycker mest om game of thrones, the walking dead, american horror story, new girl och wilfred. jag tycker vintern är bra för man kan se stjärnorna, men temperaturväxlingen är inte lika rolig. helt okej när man vant sig vid kylan. vinterkläder är ju också superfina. jag kommenterar aldrig för det känns som din blogg är lite personlig, det är lite som att läsa någons personliga dagbok och det känns lite inkräktande att kommentera.

Svar: hej! jag dricker också mest vatten. har alltid varit så, älskar det.
tack! vad fint att du väljer att komma in och läsa. du får gärna kommentera om du vill! du inkräktar icke.

puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-18 @ 21:02:30
URL: http://www.slatslatslats.com
Postat av: Sara

Hej! Sara, Stockholm, klippte page för ett tag sedan som är lite kortare i nacken, hatar kaffe, fast gillar doften. Följer How I met your mother troget och längtar efter säsong 2 av Girls. Är lite skeptisk inför vintern, fast idag när jag var i en galleria och såg julpynt tänkte jag att december är ju en sådan mysig och härlig månad ändå. Älskar julen. Och stickade tröjor. Och lussebullar.

I övrigt läser jag ett kandidatprogram i mänskliga rättigheter och drömmer om att få uppleva världen. Sen tycker jag väldigt mycket om att läsa och skriva, men extrajobb och studier tar jag upp så mycket tid. Helst skulle jag vilja leva författardrömmen och sitta i en stuga vid sjön och skriva dagarna i ända.

Tack för en superb och inspirerande blogg fina du!

Svar: men åh ja, JULEN! jag är världens största julmysare. har redan börjat med min julpepp. lyssnar på jullåtar och sånt.. men ganska tyst så att inte de jag bor mer förstår att jag är dum i huvudet på riktigt.
vad häftigt det låter. ut och utforska! värt det flera gånger om.
tack, tusen tack för dina ord! puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-18 @ 21:12:30
URL: http://sawiz.wordpress.com
Postat av: Utanlikhet - Inte som alla andra.

Här är bara jag. Jag som blir helt mållös när jag läser vad du skriver eller som tappar andan då jag ser dina bilder. Här är bara jag som försöker överleva den värsta av stress. Det är bara jag som äter för många clementiner, sover för lite och som drömmer om utlandet så ofta att mitt liv här inte spelar någon större roll egentligen.

Trots min just nu tunga vardag så hinner jag alltid kika in här. Du inspirerar mig verkligen!

Svar: åh! alltså dina ord är alltid så fina. blir alltid så glad av DIG. tusen tack.
åk åk åk ÅK utomlands. världen väntar på dig. du kanske sitter fast just nu, men snart kan du slå dig fri och göra EXAKT vad du vill. det är helt fantastiskt och du borde verkligen göra det du drömmer om, för det är du värd.
jag tror att man är skyldig sig själv att göra den tjänsten. det underlättar i hjärta och hjärna att ta hänsyn till sig själv.

stor kram och puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-18 @ 21:24:38
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av:

hej tyra,
vi läste foto tillsammans på gymnasiet och nu har jag börjat på fotoskolan sthlm

Svar: hej! är det jonna kanske?
puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-18 @ 23:27:32
Postat av: Lisa

hej! jag har också bott i kina. och drömmer om att uppleva mer av världen. känner igen mig i denna lilla grupp av svarande med andra ord. nu bor jag i nottingham och känner mig mest sådär rastlös som jag tror att du också känner dig ofta? även om du kanske inte skriver om det jämt är det den känslan jag får av bilderna du väljer och dina väl valda ord. det är nog därför jag klickar in här varje dag. jag klippte av mitt långa hår bara sådär en gång på ett litet ställe i kina så nu väntar jag på att de ska växa, dricker massor av koppar kaffe med litelite mjölk i, gillar girls bäst och måste anstränga mig varje dag för att se det fina i att det blir kallare och mörkare. så, hej. och det gör inget att du inte uppdaterar ofta, det blir bäst när det känns rätt och allt sånt. puss

Svar: kina! nottingham! wow. och jo, det där med rastlösheten - den finns där. inte alltid, men ibland så kliar den utav bara helvete. kan bli orolig av att fundera över hur man ska kunna stilla den, kan man någonsin stilla den?

TACK för dina fina ord. hoppas du får en fantastiskt mysig helg. puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-19 @ 00:26:54
URL: http://prickigaparaplyer.blogspot.co.uk/
Postat av: Anastasia

Hej Tyra!
DU är ju fantastisk :)

jag har nyligen flyttat från Uppsala till lilla, lilla Skara. mitt hår är lockigt och väldigt bångstyrigt och jag har inte klippt mig på länge för jag kan inte bestämma mig för om jag verkligen vill. jag dricker cappuccino helst, men allra oftast går jag omkring med en stor mugg med te, särskilt denna tid på året. jag älskar böcker och att skriva, är äntligen igång och skriver en längre novell. jag ser mest på White Collar (har jordens crush på Matt Bomer), The Walking Dead och Hart of Dixie. och så älskar jag dokumentärer om djur och natur. jag är vegetarian och aktiv inom djurens rätt. lyssnar gärna på The xx, Sleeping at Last och Ludovico Einaudi och drömmer om att kunna spela piano riktigt bra en dag. jag tycker hemskt mycket om hösten så för mig får vintern gärna dröja ett tag.

din blogg är väldigt personlig, inspirerande och kreativ och så fotograferar du så vackert! tittar in dagligen, faktiskt.

Svar: hej! och TACK! tusen tack för varma ord.vad hittar du på i skara?
jag älskar bångstyrigt hår och är sugen på att börja kolla på white collar. älskar the walking dead och the xx!!! åh

tyraelvira.blogg.se

2012-10-19 @ 09:57:49
URL: http://stasosaurus.wordpress.com
Postat av: Fanny

Fanny heter jag, bor i Luleå då jag börjat plugga psykologi.
Dricker för mycket kaffe, kaffe med mjölk (förutom på morgonen för då ska det vara svart och starkt!)
Är illa tvungen att ha en positiv inställning till vintern då den är väldigt lång, mörk och kall här uppe. Gillar snön, men inte kylan. Jobbigt när man står och väntar på bussen med håliga vantar i 30 minus grader...

Började följa din blogg för ett rätt bra tag sen. Råkade bara klicka mig här, fastnade på en gång.
Fina bilder och fin text. Toppenblogg!


Svar: hej fanny! vad häftigt med psykologi. intressant men tungt kan jag tänka mig.åh, jag älskar kaffe.. men försöööker (och har lyckats med snart fem veckor) att inte dricka det. mår så dåligt av det om jag dricker en vecka och sen går några dagar utan.. lite läskigt. haha. kaffetant!

puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-19 @ 10:31:58
Postat av: Anonym

Hej, Kajsa heter jag, bor Västerbotten, tråkfrisyr, tar kaffet starkt och svart, gillar Buffy<3, Arrested Development, Six feet under men eftersom jag sett de tusen gånger om tittar jag på The Mindy Project, Puberty Blues och scrubs på spanska (för att träna) just nu. Vinter är bättre än regnrusket som är nu men avsaknaden av sol kommer nästan ta livet av mig i år igen.

Jag tror jag hittade din blogg genom att niotillfem tipsade om dig. Jag har som många en fascination för Japan och har hälsat på min bror som bor där två gånger så jag började föja din blogg för att drömma mig bort lite. Blev kvar för att du är så bra på att skriva och uttrycka dig så att det känns under hu

2012-10-19 @ 12:30:53
Postat av: Kajsa

Damn it, kommentaren skickades fast jag inte var klar. Vet inte om den kom fram. Aja, var var jag? Just det, du skriver väldigt fint och bra och därför återvänder jag ständigt.

Svar: hej! jag ska nog börja se six feet under, känns som något jag skulle gilla faktiskt.
åh, pluggar du spanska? häftigt!
tack för sån fin beröm, tusen tack!
tyraelvira.blogg.se

2012-10-19 @ 12:33:38
Postat av: Paulina

Jag heter Paulina och bor i stockholm, där jag går sista året på gymnasiet. Jag har naturligt långt blond hår och rester från en lugg som håller på att växa ut. Jag älskar kaffe och brukar dricka det varje morgon, gärna med lite mjölk i. Jag gillar sätter du skriver på och livet du lever verkar så spontant och härligt. En serie som jag såg nyligen är Puberty Blues och jag gillar den fullkomligt.
Vintern kommer bli fin. Mest för att min bästa vän äntligen fyller 18, vi ska åka till Milano över nyår och förmodligen även Marocko över sportlovet, för surf! Däremot får det vara höst lite till och sommaren får komma i mars.

Svar: hej paulina! gud vad härligt det låter med dina planerade resor, FY vad avundsjuk jag blir!! speciellt att ni ska surfa, det har jag alltid velat lära mig. det får bli längre fram.
tack för fina fina ord. puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-19 @ 17:53:15
Postat av: isabell

Jag är ju Isabell bor för tillfället på en folkhögskolan i Furuboda, jag har hår på utväxt men det är typ rakt hår som går strax under nyckelbenen, rött är det också. Dricker inte kaffe men konsumerar sjuka mängder te såhär när det börjar bli kallt, gillar för många serier men speciellt greys anatomy och new girl just nu tror jag, vintern är jag inte peppad på men det har jag överlevt 19 gånger innan så en till ska nog gå fint.

Svar: hej isabell! vad pluggar du i furuboda?jag älskar greys anatomy, SHT vad jag har bölat till det programmet. ett sånt där hets-gråt med snor och allt. åh ja.
puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-19 @ 20:48:05
URL: http://popfisk.blogspot.com
Postat av: intergalacticanaphylactic

Hej, jag heter Stig och kvalar då in som första man här på bloggen. Dock inget ovanligt för min egen del då jag alltid haft enbart tjejkompisar och innerst inne identifierar mig mest med 15 åriga tjejer.

Jag är fantastisk, har lockigt hår som inte blivit klippt på över ett år (känns som det är en gemensam nämnare bland dina läsare), har aldrig haft en pojkvän, tittar inte på annat än 'Parks&Recreation' (och jag menar inget annat; är nog inne på fjärde omtittningen nu), dricker vatten eller mjölk och kommer sakna min fula jultröja med renar som jag köpte förra julen och inte tog med mig då jag är på resande fot.

För övrigt är jag den som bad om Tokyo tips för ett tag sedan och bugar och bockar för utmärkta tips. Just nu är jag i Australien och ska vara här i ett år. Även om jag bara var i Tokyo ett kort tag så har jag ändå lite Japan depp, då Australien känns som ett nervattnat och dyrt Amerika för tillfället. Men jag ger mig inte, det här ska nog bli bra!

Började läsa din blogg när jag bodde i London och drömde mig bort till mer exotiska platser, Tokyo bland annat. Du är fortfarande på min korta bokmärkesrad då jag identifierar mig i ditt boknörderi, ditt sökande och din kreativa sida. Vill väl så småningom läsa litteratur eller konst, men oroar mig att jag inte är tillräckligt "bra". Även en oro över vad man får ut av en kreativ utbildning och om det verkligen är en säker framtid, som min farfar skulle sagt.

Det där blev ju längre än väntat, men då du är så personlig och bara ger av dig själv hela tiden så tycker jag du är värd det.

Svar: hej! jag tycker också du verkar fantastisk! vad ska du syssla med i australien? jag vill också dit, väldigt väldigt sugen.
gillade du tokyo?

tack för att du skrev personligt, det var väldigt fint att läsa och jag tycker absolut att du ska läsa något kreativt, om inte för utbildningens skull så för din egen.

puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-20 @ 02:43:07
Postat av: Anastasia

hej igen! du undrade vad jag gör i skara: just nu letar jag jobb och pluggar som attan inför högskoleprovet. mitt mål är att komma in på djursjukvårdare-programmet på SLU här i stan :) säg till om du är förbi skara något, då bjuder jag gärna på en kopp te! :D

Svar: aha! lycka till med både jobbsökande och högskoleprovet!
vad mysigt! jag lovar :=)
tyraelvira.blogg.se

2012-10-20 @ 15:34:35
URL: http://stasosaurus.wordpress.com
Postat av: Josephine

Heej,

jag skriver typ aldrig kommentarer men nu kände jag att det var dags av någon anledning. jag började läsa din blogg när du bodde i tokyo. jag tror jag fastade för den från början för jag kände igen mig i din rastlöshet och nyfikenhet. Har själv bott i Paris en längre tid och Kina en kortare tid. Sen kände jag igen mig ännu mer i hur det är att komma hem. när man känner sig tom i avsaknaden av nya intryck. nu pluggar jag teknisk fysik o elektroteknik i sverige och älskar att fly till din fina blogg och kreativa värld mellan alla formler och laborationer. jag dricker alldeles för mycket kaffe och klipper håret en gång om året. då klipper jag typ tre decimeter för jag är en fattig student och resonerar att är mest ekonomisk att göra så. (dessutom har jag alltid håret i en stor boll mitt på huvudet så spelar typ ingen roll).

Tack för att du skriver så fint och oroa dig inte för att du inte skriver inlägg lika ofta längre, jag kommer i alla fall fortsätta titta in här. :)

Svar: hej!åh paris och kina! vad underbart. vad hittade du på där?
tack för jättefina ord, tusen tusen tack.
tyraelvira.blogg.se

2012-10-20 @ 15:52:34
Postat av: Hanna

Hanna heter jag och är nyinflyttad i Norrbottens skogar. Tycker att du skriver fantastiskt fint och verkar vara en himla intressant person.
Jag är en sådan som funderar väldigt mycket på hur saker och ting fungerar. Framförallt hjärtan. Är totalt förälskad i Murakamis böcker och Paris gator. Drömmer om att börja studera Grafisk formgivning eller Freds- och konflikthantering, men är hopplös när det kommer till att ta beslut. Längtar efter min allra bästa vän, som flyttat till Australien och min bästa storasyster som flyttat hundra mil bort.
Hej!

Svar: tack för dina fina ord! tack.åh, murakamis böcker och paris gator. fantastiskt.
puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-20 @ 21:12:51
URL: http://simuhanna.tumblr.com
Postat av: Stina

Hej!

Jag heter Stina, är för tillfället tillbaka i Uppsala (men längtar bort varje sekund) och är blond och kortkortklippt. Kaffe dricker jag helst inte, men det går ner med mjölk i. Jag tittar helst på Vänner, Sex and the City eller Seinfeld. Lite Big Bang på det också. Vintern känns tung. Kyla och mörker tål jag inte. Förhoppningsvis försvinner jag från Sverige innan dess.

Din blogg är himla fin. Jag hamnade här för ett år sedan och tittar in några gånger i veckan. Tycker att det är så fint med bloggvärlden, man kan dela så mycket med folk man känner fast aldrig känt.

Svar: hej!jag älskar sex and the city. tittar på det för fjärde gången nu, tröttnar ju aldrig.
tack för att du tycker min blogg är fin, värmer!
puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-20 @ 23:55:32
URL: http://www.stainan.blogg.se
Postat av: Karin

hej, nu vart jag helt sen men ok, jag är ändå en av dem som kollar din blogg jämt så jag tänkte att jag kunde säga hej iaf.

jag heter karin, är 20 och bor i malmö och dricker helst bryggkaffe med en skvätt mjölk i. jag tycker om katter, att skriva, när löven är fina om hösten, te och myskvällar och att resa. min favoritstad i världen är new york och i sverige är det nog ändå malmö.

jag läser genusvetenskap i lund just nu, det är superbra och superkul, sen tänkte jag bli psykolog om jag kommer in.

ha det fint!

PS jag tycker skolan du går på verkar HELT FANTASTISKT kan du inte skriva lite mer om hur det är där? är jättenyfiken och kanske tänker att man skulle söka själv och så om det går åt skogen med psykologin. DS

PUSS

Svar: hej! gör inget att du svarar "sent". tycker det är så ofantligt mysigt att få svar från så många.

vad spännande med genusvetenskap!
skolan jag går på är väldigt bra. det är ölands folkhögskola (finns en bra hemsida om du vill läsa mer). jag går skrivarlinen men det finns flera andra linjer. konst, design och musikteater för att nämna några. så det är väldigt många kreativa människor här, vilket jag tycker är väldigt inspirerande och kul.
jag som pluggade hårt i japan sist jag gick i skolan tycker nog att detta är lite väl slappt och känner mig ibland lite understimulerad. men det är ändå väldigt värt att gå här.

puss!
tyraelvira.blogg.se

2012-10-21 @ 15:17:12
Postat av: Gabriella

Hej!

Började läsa din blogg i samband med att Niotillfem tipsade, jag är som många här ovanför också någon som bott och studerat i Tokyo. Så droppade in här på grund av det.

Sedan så fångade du väl mig med ditt sätt att skriva på och dina vackra bilder! Tittar in lite då och då för att få ta in dina fina ord och bildkonst. Gillar själv att fotografera.

Känner (åter igen) som många här ovanför mig igen i din rastlöshet och gillar hur du kan sätta ord på längtan.
Har bott och studerat i Latinamerika med, och rest jorden runt på egen hand.

Flyttade nyligen till Malmö från Stockholm för att plugga en yrkesutbildning, trots att jag sakta börjar närma mig 30 (äh 3 år to go!) och redan har en kandidatexamen. Men det känns jäkligt rätt! Älskar Malmö!

jag har någorlunda långt och supertjockt mörkbrunt hår, spikrakt. Kan spendera 1-2 timmar med att försöka ordna lockar, och trots att jag sprayar halva flaskan så löser de upp sig efter 30-40 min. Yes.
Jag dricker mitt kaffe svart, eller med en skvätt mjölk, eller cappuccino - beror på humör. Men oftast te - min familj har (hade) en te och kaffehandel så jag har otroligt många sorter hemma :)
Jag gillar Game of Thrones och Girls just nu.

Det ska bli mysigt med jul! Jag ska leka jultomte i år och är med i ett projekt som ska samla in julklappar till barn på barnhem i Ukraina.

Tjohej!

Svar: hej! vad kul att du också har bott i tokyo! jag längtar tillbaka dit så mycket nu för tiden..

tack för dina fina ord.
shit vad häftigt att du har rest jorden runt själv!! riktigt coolt.

puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-22 @ 17:25:02
Postat av: Ida

Hej Tyra..
Ida heter jag och bor i Sthlm! Kollar in din blogg nästan varje dag för att här finns det saker som är annorlunda fint och du är positivt god männsika verkar det som utifrån hur du beskriver och skriver. Gillar starkt!

fortsätt gärna med bloggen, och skriv oftare även bara en eller två mening, har lärt känna dig på det visset, vilket är så bra!

Kram kram

Svar: hej!åh, tack! vad glad jag blir.
ska försöka skriva oftare i bloggen, helt klart. nu när jag får hem min nya kamera dessutom.

puss
tyraelvira.blogg.se

2012-10-23 @ 02:43:30
Postat av: emma

Hej Tyra! Jag heter Emma och bor låångt uppe i norra Norrland men drömmer mig helst bort till ett vintrigt New York. Mitt hår är lite längre än till axlarna och mörkbrunt. Jag blir väldigt inspirerad av din blogg och dina texter! Jag blir själv väldigt sugen att åka till Tokyo ett år efter gymnasiet för att studera. Personligen tycker jag om att läsa, fotografera och lyssna på musik. jag lyssnar för tillfället väldigt mycket på Kent och The Doors.

Jag ser fram emot vintern ännu mer när jag hör Jim Morrison sjunga "Wintertime love" i mina halvtrasiga hörlurar ovh räknar redan ner till Julafton trots att jag har fullt upp i skolan (går andra året på gymnasiet, samhälls-internationell inriktning) och engagerar mig i grupper som RBUF och UMR på fritiden när jag inte pluggar.

Fortsätt blogga Tyra! <3

PS. Jag dricker inte kaffe. Dricker helst svartvinbärste med honung.

2012-10-27 @ 19:02:03
URL: http://allyouneedislove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0