BROKEN BRIGHTS

 
 
 
 
pictures by me

lyssna på det här
 
vaknade upp till ett värmande solsken som silades genom mina persienner och blandade sig
mjukt med mina mjölkvita lakan. 
dricker vitt, hallon te ur min enorma mugg med snirkliga blommor och tittar ut på koltrasten utanför
mitt fönster som spanar upp mot vinterträden. dess gula näbb ställer sig i ljuv kontrast till det
vita täcket av snö som ligger och pressar sig mot marken. 
 
har stundtals svårt för att samla tankarna när lägenhetsyra och parisfönster snurrar innanför 
pannbenet i takt med angus stone's lena röst.
sitter med håret samlat slarvigt uppe på huvudet, iklädd boyfriend jeans och inte så mycket mer.
 
glädjer mig åt att ljuset orkar stanna uppe längre och längre om dagarna. glädjer mig åt att under
januarisnön döljer sig en vår redo att spira.

Kommentarer
Postat av: Karin O

Vilka oerhört fina bilder du tar!

Svar: tack fina du!!
tyraelvira.blogg.se

2013-01-22 @ 11:01:39
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0