LONDON MY DEAR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
my pictures

har spenderat fem nätter i london tillsammans med min familj.
det var första gången jag var där och jag tror jag hade lite för höga förväntningar.
men det var ändå hur mysigt som helst. dåligt väder nästan hela tiden som väntat, men
några dagar titta solen fram och det var en sån där isande blå himmel. 
framförallt så är människorna där så otroligt gulliga, väldigt upplyftande i jämförelse med
t ex paris. 
vi åkte de röda turistbussarna, åt fish and chips, gick på tate gallery, shoppade, åt underbar
sushi, gick loss på victoria's secret och firade nyår tillsammans med mammas barndomsvän
som nu bor granne med kungen av jordanien(...), 
tittade ut över fyrverkerierna från deras tak och skålade med champagne. 
sen fick jag en dålig reaktion (återigen) från min medicin så taxifärden hem (som tog femtio
minuter med all kö) var en mardröm. 
åt ramen på wagamama och skrattat tills vi grät på tåget.
 
ja, ni hör ju.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

medicin? får man fråga varför du äter medicin? :(

Svar: jag hade en infektion i kroppen och fick äta medicin i två veckor som jag mådde mycket dåligt av.
tyraelvira.blogg.se

2013-01-24 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0