LOVELY

 
 
pictures found on pinterest, collage by me

sitter och dricker kvällens sista stora kopp med grönt te från kina.
jag har tillbringat hela dagen framför datorn, men det känns på något konstigt vis bra.
har även skrivit en dikt till imorgon. jag är snart färdig med den, och det är nu jag inser vem jag har
skrivit den till och varför. mitt undermedvetna kände väl att det behövdes.
 
jag saknar min lilla labrador där hemma. gamla ella med grå nos och med en uppsyn som en 
svart säl. världens snällaste hund som lägger upp tassen på ens arm när man klappar henne
och buffar med nosen om man råkar glömma ge henne uppmärksamhet.
 
hundar över huvud taget, underbara djur. katter i all ära, men hundar har mitt hjärta fullkomligt.
ibland kan jag längta till den dagen när jag landat någonstans i livet och är redo för att skaffa min
alldeles egna. har alltid drömt om en fransk bulldog. men jag vill ha en stor hund också, kanske
en goldendoodle? (bara namnet, ÅH). funderat även starkt på att adpotera en valp från ett
härbärge. 
 
ÅH. vovvar.

 
 

Kommentarer
Postat av: Ada

skojaru eller. finns inget bättre än hundar. Ska ha en tax eller corgi senare i livet när jag också stadgat mig någonstans. Även fast jag är så himla långt ifrån den tiden i mitt liv kan jag ibland finna mig själv dagdrömmandes efter den hunden.

Svar: åh, vet hur du menar!
tyraelvira.blogg.se

2013-01-20 @ 21:26:11
URL: http://nowanditsnowhere.tumblr.com
Postat av: CJ

Tack för tips om yoga! Grymt! :)

Svar: tack själv!! hoppas du kommer tycka om det :)
tyraelvira.blogg.se

2013-01-21 @ 19:58:53
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0