SNART PARIS SNART

 
 
 
pictures from pinterest
 
 
paris..
 

snart snart snart

Kommentarer
Postat av: Ullis

ska du till Paris?

jag åker om den 1 februari för att läsa franska fram till sommaren. kanske stannar längre sen.

jag dör utav längtan just nu.

slutade mitt jobb innan jul. och är så trött på min tillvaro.

vill uppleva något nytt, spännande, läskigt och alldeles alldeles underbart

Svar: ja det ska jag! jag flyttar dit i september.

åh vad kul!! har du läst franska tidigare? var ska du studera?

älska paris!
tyraelvira.blogg.se

2013-01-14 @ 11:37:12
Postat av: Michello

Åh vad underbart med Paris! Hoppas du får det himla fint där!

Svar: ja, paris är UNDERBART!! tack du!!
tyraelvira.blogg.se

2013-01-14 @ 21:38:45
URL: http://musikforidioter.blogg.se
Postat av: Ullis

så kul!

ja, jag läste det både på högstadiet och i gymnasiet. fick ganska bra betyg, däremot är det läskigt hur snabbt man kommer ifrån det. grunderna finns i alla fall.

jag ska läsa med Blueberry på Sorbonne! jag har valt en språkkurs som är intensiv, 25 timmar i veckan. det tror jag passar mig. jag är som du, rastlösheten kommer krypande när jag inte är produktiv...

åh, ja underbara Paris!!

Svar: åh vad härligt. jag har aldrig läst franska, så jag startar från noll verkligen, haha.
jag ska också läsa med blueberry! men inte på sorbonne.
vad roligt! kommer du bloggar därifrån?
kram
tyraelvira.blogg.se

2013-01-15 @ 16:17:21
Postat av: Ullis

äh,det kommer säkert gå jättebra! det blir ju ett fantastiskt äventyr
jaha okej, vilken skola blir det för dig?
jag funderar lite på det, har kvar min gamla blogg från Australien som jag kanske återupplivar. jag hör av mig om det blir så!
kram på dig

Svar: ja verkligen!jag ska gå på eurocenter hade jag tänkt, de har ungefär samma upplägg som skolan som jag gick på i tokyo hade, tror det passar mig bra!

åh vad roligt, jag hoppas du bloggar!! stor kram
tyraelvira.blogg.se

2013-01-16 @ 20:41:24
Postat av: Sanna

Så vackert.

Svar: vilken vacker blogg du har! dina bilder är SÅ fina
tyraelvira.blogg.se

2013-01-19 @ 15:06:37
URL: http://sannakumlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0