KNUT

 
 
 
 
 
 
pictures found on pinterest
 
ett gäng tisdagsbilder. 
 
jag sitter och lyssnar på bon iver på repeat. bakom mig ligger tvätten utspridd på golvet
och väntar på att torka. nu ska jag sätta igång med att göra ett visitkort och resten av dagen
ska jag ägna åt att läsa. en sån dag helt enkelt. 
håret är uppslängt i en knut och jag har på mig de stora jeansen som kasar ner lite över
höften och som måste rullas upp en bit på vaderna. 
det är två plusgrader och jag kan ha fönstret öppet utan att frysa. 
 
vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: anastasia

läser du Little Bee? :)

jag dricker yogi-te ur min största mugg, lyssnar på Little Bee (har den som ljudbok) och tecknar. ska snart smyga ut och hämta ett paket från mamma.

fick du drömlägenheten i paris förresten?!

Svar: har precis läst ut den! gillade den, den var väldigt underhållande tyckte jag.vad tycker du om den?

mysigt med paket!!
ja, jag fick den. LYCKAN! <3
tyraelvira.blogg.se

2013-03-26 @ 15:32:21
Postat av: Lina

Vilken tur att du kommenterade min blogg så att jag hittade hit! :) Du verkar ha ett så spännande liv!

Svar: åh vad kul! välkommen hit då! :)
tyraelvira.blogg.se

2013-03-26 @ 17:01:25
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Alida

Bon Iver är så bra och jag älskar sådanadära byxer som egentligen är lite för stora! Jag gör inget vettigt alls.. Jätteskönt!

Svar: SÅ bra. bästa bästa.sånna dagar är himla sköna!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-26 @ 18:26:56
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se
Postat av: anna

uppskattar din kommentar så himla mycket - ibland känns det som att man är helt ensam i sitt lilla livsförakt, och då är det så viktigt när någon annan säger att den vågade ge sig iväg. som att det verkligen är en möjlighet liksom. så tack!

Svar: <3
tyraelvira.blogg.se

2013-03-26 @ 20:22:28
URL: http://annatherese.devote.se
Postat av: anastasia

jag tycker om Little Bee faktiskt, den är mycket bättre än vad jag trodde innan! har bara lite kvar, ska bli spännande att se hur allt slutar :)

Åh! Stort grattis till drömlyan! Du måste längta till flytten något oerhört nu, va? ;)

Svar: ja den är bra! grät de sista sidorna! hehe.
tack!! oh ja.. längtar hela tiden. längtar till att få blogga därifrån också!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-27 @ 09:53:16
Postat av: Miriam

Alltså de stora fönstren och dörren längst ner, vilken dröm!

Svar: eller hur!!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-27 @ 10:47:23
URL: http://milimedia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0