ETT HEJ

 
 
my pictures
 
kikar mest in för att säga hej. jag har en del texter att läsa tills imorgon och är på sånt där
jagvillbaraliggaisängentittapåserierochpussapåherman humör så jag ska försöka att läsa dem
så fort som möjligt. detta är det sista textsamtalet vi har. 
lättnad. jag är så färdig här nu. speciellt nu när jag vet att jag kommer få jobba i sommar, till
och med två veckor extra. jag ska ta över min lillebrors gymkort (han kommer ändå bara 
skata hela sommaren) och tillbringa mina kvällar där. har verkligen längtat tillbaka dit. 
det är dessutom helt nyrenoverat med en stor yogasal.. drömmen.
 
hoppas på en varm, riktigt varm sommar. myggfria kvällar och långa nätter. 
håller tummarna för att vi ska ha fått hem en slackline så att jag kan spendera lite ledig tid
uppe på den. nya favoriten.
jag tror att yoga har blivit ett sätt för mig att uttrycka mig. jag har alltid, alltid älskat och varit
åh så fascinerad av dans (speciellt modern och balett) och cirkus (nycirkus). men inget av det
har riktigt varit min grej. cirkus har jag dock aldrig testat på, men jag dansade en hel del
när jag var yngre. men med yoga så känner jag att jag har fått både delarna, plus allt
det där andra som bara är yogan i sig själv. det är något visst att uttrycka sig med och
verkligen använda hela kroppen.
för för mig är yogan det, en balans mellan dans, cirkus och det djupa mentala. 
(måste erkänna att nu när jag har börjat gå på slackline ((gå på lina)) känner jag mig verkligen
som en cirkusprinsessa. bara en tyllkjol och ett paraply som saknas)

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Underbara bilder. Jag älskar också yoga, det är som att min kropp och mitt sinne fått nytt liv sedan jag började med det<3

Svar: visst blir det så! det är en helt fantastisk känsla.. är beroende av den.och tack förresten! <3
tyraelvira.blogg.se

2013-05-15 @ 21:00:24
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

gillar frisyren på översta bilden :)

Svar: hehe, tack! bara en stor, slarvig tofs :)
tyraelvira.blogg.se

2013-05-16 @ 13:25:05
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Cajsa Torres

Åh vilka vackra bilder !

Svar: tack snälla!
tyraelvira.blogg.se

2013-05-16 @ 13:48:05
URL: http://chawey.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Bilderna är amazing!

Svar: tack snälla!
tyraelvira.blogg.se

2013-05-17 @ 22:27:14
URL: http://Wiilow.blogg.se
Postat av: matilda

så himla fina bilder!!! åh

Svar: men åh, tack snälla!
tyraelvira.blogg.se

2013-05-19 @ 13:27:21
URL: http://somsnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0