GIVE A LITTLE LOVE TODAY

 
 
 
 
 
 
 
 
pictures from pinterest
 
 
en dag i kärlekens tecken. jag har fått vackra blommor och fint inslagen choklad.
ett gulligt kort från mina morföräldrar och ett sms från min mamma. jag sov nära herman och
fick kyssa honom hejdå imorse.
alla dagar är kärleksdagar kan jag tycka. men det är någonting fint med att ha en speciell
dag där man uppskattar de man älskar extra mycket. ta sig tiden att göra någonting. 
lämna en liten lapp, en extra varm kram, tala om för en vän hur mycket hen betyder
och helst kyssas mycket om man kan. 
jag köper alltid choklad till mig själv. eller någonting annat fint, ett litet smycke eller lagar
extra god mat och unnar mig extra mys. kanske köper hem blommor.
tänker på vad jag har åstadkommit och vad jag har framför mig.
att jag är en god människa med mycket att ge.
för det är ju det viktigaste,
att vårda den relationen man har med sig själv. 
 
den viktigaste av dem alla. 

Kommentarer
Postat av: ELIN

åh såå fina bilder!

2013-02-16 @ 22:17:13
URL: http://elinpassanisi.blogg.se
Postat av: anna

så himla fina bilder.

Svar: eller hur! <3
tyraelvira.blogg.se

2013-02-17 @ 20:17:26
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0