LET HER GO

 
 
 
 
my pictures
 
igårkväll brakade min säng ihop. en följd av för mycket sängliggande med datorn bekvämt placerat
på magen kombinerat med m å n g a kvällar framför sex and the city med fyra eller fem älsklingsmänniskor
bredvid mig i sängen. 
där stod jag relativt paff med en skål popcorn i handen, modern family väntandes på datorn
och med rinnande ögon och täppt näsa. 
som tur var kom herman över med verktygslådan och skruvade ihop åbäket.
 
nu sitter jag här och försöker andas på ett skonsamt sätt och inte låta som gollum samtidigt. denna veckan
ska en pjäs skriva, jag som avskyr att skriva dialog känner mig ganska misstänksam.
men har bestämt mig för att skriva monologer som ska flätas samman med varandra och hoppas
på det bästa.
 
vädret förresten? vad hände där?

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahaha alltså min säng i Saitama brakade också ihop!! xD fick komma in två kineser och lyfta ut hela sängen och in med en ny *dör*

många som legat där före oss, hjälp.

Svar: hahaha! ja de som haft sängen innan måste ju ha gökat LOSS! kul för dem dock. haha
tyraelvira.blogg.se

2013-03-11 @ 18:54:35
URL: http://emmacbengtsson.blogg.se
Postat av: Alicia f

Vilka fina bilder du tar kvinna!

Svar: åh! tack snälla du, vad glad jag blir!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-11 @ 19:49:34
URL: http://mariefrick.blogg.se
Postat av: IDA COOLIDZ

Tack som fanken:):):):) Och säger som ovanstående, helt fantastiska bilder, och du också förstås;)

Svar: åh, TACK! wiho!!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-12 @ 21:52:02
URL: http://idaflodell.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0