WHERE IS MY HEART





picture 1 - me, picture 2 - tumblr

ibland står tiden nästan stilla. om så bara för en liten
stund. det har varit så ganska ofta sista tiden.
någonting gör så att allt i huvudet stänger ner.
allting förflyttas till en annan plats. om så bara
för en liten stund.

-

har börjat fundera på vad som kommer hända
sen. när jag på riktigt flyttar hem igen. hem från
solens rike och inte bara åker tillbaka sen igen.
livet har ju kretsat kring allting här ett bra tag.
lever man här så lever man i en ganska sluten
bubbla. vilket kan vara ganska fantastiskt, men ibland
blir det lite tröttsamt.

så vad händer sen. har börjat kolla på utbildningar
till nästa höst. och det är så svårt.
vad vill man göra? vad bör man göra? VART
ska man göra det?

det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Nøve

Det löser sig alltid.



Jeg må også begynne på noe nytt til neste høst, men etter å ha kommet hit føler jeg at jeg har fått mye bedre perspektiv på ting, så jeg tror at jeg vet akkurat hva jeg skal og hvor jeg skal gjøre det.

2011-10-25 @ 16:19:18
URL: http://tokyonobe.blogspot.com
Postat av: Tommy

Varför inte stanna ett år till?

Ingen idée att starta nåt du är säker på :)

2011-10-25 @ 19:30:25
Postat av: melwa

åh, det är så svårt det där, när man inte är säker på vad man vill och inte vill. jag har väl alltid intuitivt vetat vad jag vill, och så har jag försökt förskjuta det och istället syssla med 'viktiga, vuxna saker' och försökt tänka på sådana där jobbiga saker som att få jobb, ordentlig lön, trygghet och andra tråkgrejor. men till slut faller man tillbaka och gör bara det man vill istället ändå. och det där med jobb, ordentlig lön, trygghet och andra tråkgrejor kommer ändå, fast på ett roligt vis.

2011-10-26 @ 13:32:13
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: H

jag kommer allvarligt talat och hämtar dig om du nämner att du ska stanna igen.. jag gillar citatet.

2011-10-30 @ 16:19:09
Postat av: tyraelvira

h; jag gillar dig

2011-10-31 @ 06:25:33
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0