LUSSEVAKA/OUR WAY

När alla andra var ute och röjde, skakade rumpan, drack sig redlöst fulla, kysste nån söt tomte eller tärning i ett hörn av dansgolvet firade jag och Camper lussevakan lite lugnare.

Eller vänta. Jag tar tillbaka det där sista.

 

Kan vara en av de absolut märkligaste/sjukaste/skönaste kvällarna jag varit om på länge. Vi filmade hela kvällen med hjälp av Campers webcamera, men det hjälper mig ändå inte att förstå varför man ser så himla öronbedövande dum i huvudet ut när man druckit mer än flera glas vin. Men strunt i det nu. Det var ju trevligt.
En av de saker som är värda att nämnas som hände var när Camper traskar ut ur rummet in till köket med repliken "Ska se om jag har något snaskens i frysen". När hon kommer tillbaka 5 minuter senare får jag en gräddbulle brutalt kastad mot mig och orden "GRÄDDLULLE!!1 BULLE!! AAAHAHAHHAHA" Gräddlullen som jag sen mot min vilja kletar in resten av mig själv i/alla mina kläder.

När jag kommer hem dagen efter och hoppar ur mina kläder märker jag att jag har en stor brun fläck från gräddlullen mitt i häcken.

Nu tror folk att man har kronisk diarré också.

 

Life is good


Kommentarer
Postat av: melimel

fint :D vad rolig mysig känsla. mmm kan bli en intressant dokumentär. fast forwarda hela kvällen till en bra låt

2009-12-15 @ 23:38:12
Postat av: jenny

HAHA ni är fan inte friskna någonstans. <3

2009-12-16 @ 10:40:32
Postat av: j

hahahaa

jag dör



SNAAAAAJZ

2009-12-17 @ 13:14:47
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0