PLEASE BLEED

Idag tog lärarna med oss mediaelever ut på äventyr i Malmö. Vi hamnade i olika lag och sprang runt med koder som vi knappade in på dörrar som ledde oss in på andra äventyr. Allt från mattematiska problem(fytusan) till riktigt svettiga bollspel och klättring.

Jag sprang runt och ville göra allt på en gång och göra om allt igen, så tack för en jättefin dag.

 

Nu sitter jag här och ångrar att jag gör just det jag gör och inte det jag borde. Borde gå och lägga mig snarast.
Satt på bibblan imorse och läste min fantastiska bok, men tröttheten som följt efter mig hela veckan tog över och jag somnade några minuter där i stolen med boken på magen och huvudet vilandes på axeln framför det stora fönstret. Hoppas jag gjorde någon glad genom att se goofy ut medans jag sover.

 

. nu vill jag ha helg

. morgonljus i håret

. flätade fingrar

. andetag i nacken


Kommentarer
Postat av: elno

där är ju tröjan igen : D

snygg tjej!

2009-12-10 @ 23:11:08
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0