LANDSKRONA



Har spenderat några väldigt fina dagar i Landskrona hos mormor och morfar. Där har jag ätit goda frukostar, handlat fina saker, cyklat längs långa stigar, gått på zonterapi, besökt museet, ätit alldeles för mycket av mormors underbara mat, lyssnat på morfars gitarrspelande framåt nätterna och besökt min kusins thaibåt.

Funderade på att åka hem därifrån en dag senare men planerna ändrades och plötsligt satt jag på en skakande buss på väg hem till mig med den finaste pojken jag vet bredvid mig.

Väl hemma var köket översvämmat av bullar. Vissa kolsvarta, enorma, missbildade och blekfeta, men det gjorde ingenting för de var ganska goda i alla fall.


Vaknade runt klockan två på eftermiddagen omslingrad och huvudet fyllt av tankar på sushi och ingefära.


Livet är så himla fint just nu. Som en rosa bomullstuss i en guldig liten ask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0