PARTY|ALLTHETIME

pic by me



Gårdagens maskerad var hur bra som helst. Jag har ett flertal blåmärken på kroppen vilket innebär vilt dansande.
På festen fanns allt från rasta-dudes, katter, piloter, pirater, disneyfigurer, troll och nördar. Galen natt för att vara exakt och jag somnade inte förän vid klockan halv sex imorse.
Det var drama, deep-talk, asgarv och pussar och jag tackar Camper för en urrolig kväll!


Det finns nog ingenting skönare än att komma hem från en natt av vilt festande och sen ta en lång dusch, hoppa ner i rena kläder. Att det desutom är pizza och godis på väg hem till mig gör inte min lördag sämre.

Kommentarer
Postat av: juliairene

dom där bilderna är så fin!!!

2009-09-07 @ 20:13:52
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0