WE ARE YOUR FRIENDS

Ja men tjena vilken vecka det har varit med praktiken och allt där i mellan. Praktiken har jag i Malmö med min kära vän Camper. Man kan inte annat än att älska att vara på det stället med de karaktärerna som finns där.

Imorse var det telefon-hets på högsta nivå för min skull. Speciellt eftersom jag verkligen inte gillar att prata i telefon överhuvudtaget.
Först på morgonen ringde det en jättetrevlig tjej från min förra praktikplats och undrade om jag och en vän hade något emot att bli intervjuade.
Ungefär två mintuer efter det så ringde min mamma och frågade om hon skulle boka biljetter till Thriller-Live.
Jag hade på morgonen hittat en annonsering om det i tidningen och lite fint rivit ut det. Men jag trodde ju aldrig att någon där hemma skulle ta det på allvar dock.
Det blev så mycket på en gång att jag bara satt helt apatisk en lite stund.

Sen dess har dagen rullat på ovanligt bra och lätt. Intervjun var hur mysig som helst och fika fick vi med. Och den 31 oktober kommer jag gråta, le och snörvla mig igenom detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0