VAD FÅR DITT HJÄRTA ATT SLÅ SNABBARE?

 

 

jag har en fascination för revben, axlar och nyckelben. det är något visst med att skymta nyckelbenet innanför tröjan på någon. att få komma så nära att man kan dra fingrarna längs nyckelbenen, axlar och revben. dessa tre kroppsdelar bildar nästan som en slags bur för hjärtat tycker jag och kanske är det därför jag tycker att just dessa ställena är så laddade av känslor och på något konstigt sätt, fulla av lugn.

 

 

 

 

nakenhet är något av det vackraste jag vet. nakenhet, bar hud. det är något så sårbart och rent med en naken kropp. det går att utrycka så otroligt mycket mer om man väljer att visa sig sårbar och utan något som helst att dölja.
det är bara så vackert vacker vackert.




 

 

jag har varit totalt tagen av valar sen jag var riktigt liten. får rysningar bara jag tänker på dem och skriver detta.
lugnet, storleken, tystnaden. tänk att de nästintill svävar fram i sin värld under ytan.
att få simma bland valar är en av mina största drömmar och jag blir helt allvarligt knäsvag och nästan svimfärdig bara jag tänker på den situationen.
för precis så underbart hade det varit.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vilken bild alltså..

2010-05-05 @ 07:56:23
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0