ÄNTLIGEN ÖSTERRIKE

my pic

 

Nu har jag packat, fixat och plockat klart inför morgondagen. Går upp tidigt vid fyra tiden för att bila ner till Österrike. Har längtat mig ivrig till denna skidveckan. Den ska spenderas med dagar i backen från klockan halv nio till fyra, varma bad, slutkörda muskler, filmkvällar, middagar som varar hela kvällar och den där österrikiska maten.

 

Dagen efter att jag kommit hem från Österrike så åker jag vidare till Kina, följ gärna med via min blogg, ska försöka uppdatera så mycket tid och plats tillåter.

 

Nu ska jag spendera resten av min kväll/natt med THE SIMS3 och kakor. Känner mig som fjorton igen, och jag älskar det.

 

 


Kommentarer
Postat av: Pontus

Ha så skoj. Kommer följa dig i kina :)

2010-02-18 @ 21:48:59
Postat av: Marie

åh Tyra du anar inte hur avundsjuk jag är på dig! :D Du får ha det så roligt där borta, och i kina med förstås!!!!! :)

2010-02-18 @ 22:25:06
URL: http://burningstar.blogg.se/
Postat av: jenny

TACK FÖR INFON BITCH! kul att man fick reda på detta genom din blogg... :(

ha ha, men ha det riktigt bra! i'm jealous. lova att uppdatera mycket! :D

2010-02-19 @ 09:00:16
Postat av: Fian :)

hoppasn du får det super:) och Kina det låter otroligt coolt, haha men vi får väl höras någon gång när du är hemma från alla dina äventyr ;) var ju länge sen, men ha det bra :D puss :)

2010-02-19 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0