INGENTING SOM VARIT SPELAR NÅGON ROLL. MEN KOM NU

 

om du inte saknar mig så har du dina skäl



jag undrar fortfarande hur tiden kan rinna så fort ur ens händer utan att man märker någonting.
gömd stress fyller min mage. så mycket som ska fixas på så kort tid och samtidigt måste man komma ihåg att
att inte glömma saker.
KOM IHÅG ATT INTE GLÖMMA.


nu ska jag svepa det där glaset som förhindrar att jag blir magsjuk på min resa i kina och japan. det ser väldigt
grumligt och grått ut. nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så skoj i kina! :) skriv om allt ni gjorde när du kommit hem

2010-02-10 @ 21:47:05
Postat av: elno

sv: fattar inte varför jag har åldersnoja när man bara är 17. Men ändå!

2010-02-10 @ 21:49:17
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0