ÖSTERRIKE

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite ungefär såhär har mina senaste dygn sett ut. Vi började bila neråt mot Österrike vid 5 tiden på morgonen igår och på kvällen stannade vi på samma ställe vi gjorde förra året. Stället är så otroligt fint och personerna som äger det är underbara. Vi åt på italiensk restaurang på kvällen med hela gänget vi är här med, fast jag satt mest och halvsov genom middagen(trots att jag sovit HELA tiden i bilen ner) tills den lille killen i gänget på två år kräktes över restauranggolvet, då jäklar blev det lite fart. Kul tyckte jag.

På morgonen gick damen som äger hotellet upp hur tidigt som helst för att fixa till frukostbuffén, som förövrigt aldrig tar slut och bara är helt otrolig. Där finns verkligen a l l t. Hon hade stått och gjort smöret och vissa av frukterna i fruktsalladen tills små runda bollar och där fanns hemmagjord sylt i massor.

 

Vi kom fram till vårt skidställe runt lunch och hann hyra skidor och åka ett varv. Jag blev dock besviken på hela livet när jag märkte att mina nyköpta pjäxor gav mig precis likadana okommor som alla de andra pjäxor har gjort, trots specialutprovning och allt. Det slutade med att jag stod och skakade i liften upp med en ohygglig kramp, bland annat i hålfötterna och det svartnade för ögonen. Kul.

 

Men åh vad jag älskar att vara här.

 

 


Kommentarer
Postat av: Pontus

Det låter helt underbart! Melonballs <3 synd med pjäxorna :(

2010-02-20 @ 23:15:29
Postat av: j

ha det bäst

för det är du värd

<3

2010-02-21 @ 00:00:08
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0