SO COLD

trött på det.
vissa ord går bara genom huvudet. vissa leenden gör mig illa till mods.


golvet nedanför sängen är kallt. riktigt kallt.
så kallt så att det går stötar upp för kroppen när jag placerar fotsulorna på golvet.


det finns måsten som jag aldrig vill göra.
och saker som jag inte känner mig mogen för. men det MÅSTE göras.



men allt det positiva som faktiskt finns, överallt - ibland bara kanske lite gömt bakom någons ögon, ljudet från någons prasslande jacka, ett skratt som kittlar örat, en varm mening från mjuka läppar som faktiskt talar sanning eller kanske gömt långt in i den där drömmen du drömmer i en varm säng, ovanför ett kallt golv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-02-09 @ 22:18:26
Postat av: em!

gillar!

2010-02-10 @ 19:48:00
URL: http://emmaklemets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0