TIK TOK

Igår blev jag akutsjuk i maginfluensa när jag kom hem från backen. Låg och vaggade mig själv hela kvällen/natten och kunde bara tänka "snart är det över, snart, snart". En maginfluensa som brukar hålla på en vecka eller i alla fall i tre-fyra dagar fick jag på en natt, jäklar vad det gick undan.


Idag har jag sovit hela dagen, vaknade för några timmar sen och har ätit en liten skål med ris, vilket förövrigt kan ha varit det absolut godaste jag någonsin stoppat i mig, och vätskeersättning. Nu ska jag lägga mig i badkaret och läsa.
Siktar på att komma upp i backen imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Tåfis

Volh gas im schnee! Fy tusan vad surt.

2010-02-23 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0